background

Onlinetjänster för RoupézCard

Lös in ditt Gåvokort, sök ditt paket och få svar på dina frågor

Lös in ditt Gåvokort

Lös in ditt gåvokort och beställ den produkt som du vill ha. Kortnummret står längst ned till vänster på ditt gåvokort.

Sök ditt paket

För att se var din försändelse befinner sig på vägen från oss till dig, skriv in det kortnummer som står i ditt kort.

Förslag på hälsningar till

Gör det enkelt med vårt arkiv av — Hälsningar för alla tillfällen.

  • Jul & Nyår

    God jul och tack för ett givande samarbete under året!
    Smaklig spis! Önskar vännerna på Företaget

    Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara. Skål och Gott Nytt år!
    Från kollegorna på Företaget

    Med detta bidrag till årets sista supé beklagar vi att vi inte kan va’ me’! Ett riktigt Gott Nytt år önskar vännerna på Företaget

  • Sommar

    Med önskan om en lite skönare, lite grönare och lite godare sommar!
    Vännerna på Företaget

    Det finns inget dåligt (grill)väder bara dåliga kläder.
    Glad sommar önskar Företaget

    Sommartider är grilltider.
    Ha en skön sommar önskar Företaget

    Grilla lugnt i sommar!
    Företaget

    Ett litet bidrag till en godare sommar. Vi ses i höst!
    Vännerna på Företaget

  • Neutrala

    Vi ber om ursäkt för det inträffade och hoppas att denna gåva blir en god tröst.
    Med vänliga hälsningar
    Företaget

    Tack för senast. Lev gott!
    Företaget

    Grattis till ett väl utfört arbete, det är värt att fira med något extra gott.
    Bon àpetit!
    Företaget

    Som tack för att du valt oss som din leverantör vill vi bjuda på något extra gott till helgen.
    Vänliga hälsningar
    Företaget

    Ett litet bidrag till en godare sommar. Vi ses i höst!
    Vännerna på Företaget

Frågor & Svar

Här finns svaren på de vanligaste frågorna om RoupézCard. Vi har delat in dem i två kategorier – en för dig som vill köpa RoupézCard och en för dig som vill lösa in ditt RoupézCard– för att du lättare ska hitta det du söker. För frågor kring inlösen ring vår kundtjänst på nummer 075 - 666 1111.

Köpa RoupézCard

  • Hur köper jag RoupézCard?
    Beställ dina RoupézCard av Roupéz. Telefonnummer: 036-351090 E-mail: order@roupezcard.se
  • Hur levereras mina RoupézCard?
    Korten levereras med företagspaket eller brev inom två arbetsdagar efter det att vi mottagit din beställning. Har du beställt förtryckta kort levereras de inom fyra arbetsdagar.
  • Hur fungerar RoupézCard?
    Vi levererar dina RoupézCard tillsammans med presentkuvert. Antingen får du dina kort med din personliga hälsning redan tryckt om du beställt det eller så skriver du den själv. Sedan är det bara att ge bort korten till de som ska få dem. Mottagaren väljer sedan själv vilka varor – här på vår hemsida finns fler alternativ att välja mellan – och vilken leveransdag som passar bäst. Med våra delikatesser följer alltid förslag på goda och lättlagade recept. Alla leveranser sker med kylfrakt från dörr till dörr, var du än befinner dig i Sverige. Allt ingår i priset.
  • Kan man skicka RoupézCard utanför Sverige?
    RoupézCard kan användas i hela Sverige men inte utomlands.
  • Datumen på korten har gått ut, kan jag få nya?
    Absolut! Oanvända kort där datumet gått ut går att byta in mot nya. Lägg korten i ett kuvert och märk det ”Utbyteskort”. Glöm inte bifoga namn och adress så vi vet var vi ska skicka dem!
  • Hur går det till att ge bort RoupézCard?
    Du köper de antal kort du vill ha. Sedan väljer du om du vill ha en hälsning tryckt på kortet eller om du föredrar att skriva en själv. Sedan är det bara att lägga korten på postlådan till de som ska få dem eller lämna över dem personligen. Klart!
  • Datumen på korten har gått ut, kan jag få nya?
    Absolut! Oanvända kort där datumet gått ut går att byta in mot nya. Lägg korten i ett kuvert och märk det ”Utbyteskort”. Glöm inte bifoga namn och adress så vi vet var vi ska skicka dem!

Lösa in RoupézCard

  • Jag har fått ett RoupézCard. Hur ska jag göra?
    Du kan beställa antingen med hjälp av beställningstalongen på kortet eller direkt på nätet. På den medföljande beställningstalongen fyller du i produkt/delikatess, vilken leveransadress varorna ska levereras till, telefonnummer samt önskat leveransdatum (valfri onsdag eller torsdag). Sedan är det bara att lägga det i närmsta postlåda, portot är betalt! Om du väljer att beställa via nätet klickar du på ”Lös in ditt RoupézCard”. Ange sedan ditt kortnummer som du hittar längst ner i högra hörnet på beställningstalongen. Fyll sedan i önskad produkt/delikatess, leveransdatum, telefonnummer och vart du vill ha ditt paket levererat. Kolla att alla uppgifter stämmer, tryck sedan på Bekräfta. Så fort vi mottagit din beställning skickar vi en bekräftelse till din e-postadress. Spara detta som kvitto!
  • Hur sker leveransen?
    Alla beställningar levereras av Postens paketåkerier till den adress du valt, på begärd (helgfri) onsdag eller torsdag mellan 08.00 – 16.00. Leveransen föraviseras inte, finns det ingen på plats som tar emot paketet ställs det utanför dörren. Det behöver inte kvitteras. Alla förpackningar är av välisolerad, stötsäker kartong/frigolit. Kylfrakt för delikatessvaror ingår i leveransen från dörr till dörr.
  • Kan jag välja när och var gåvan ska levereras?
    Ja, har du fått ett RoupézCard väljer du själv vilken helgfri onsdag eller torsdag du vill ha din leverans och till vilken adress, företagets eller den privata. Detta gäller var helst du än befinner dig i Sverige.
  • Kan man lösa in RoupézCard per telefon?
    Nej, tyvärr inte. Du löser in ditt RoupézCard genom att skicka in medföljande beställningstalong (portot betalt) eller via vår hemsida under ”Lös in ditt roupézCard”.
  • Hur lång tid tar det innan jag får mitt paket?
    Om du löser in ditt kort via nätet behöver vi din beställning senast kl 09.00 två helgfria dagar innan den dag du vill ha din leverans. Väljer du att posta din beställning behöver vi den senast måndagen den vecka du önskar leverans.
  • Inte är hemma när paketet kommer?
    Finns ingen på plats som tar emot leveransen ställs paketet utanför dörren. Ingen kvittens behövs.